Monday, September 12, 2011

kakiku kaki jepon!

Semua tahan gelak kaki aku saiz 3 je kasut sekolah tahu? Kecik & susah nak cari saiz HAHA Asyik kena bahan je kalau kat sekolah kawan kawan cakap kaki aku kecik sangat macam budak sekolah rendah. Okayy ! Diam semua sebelum kasut saiz 3 masuk mulut korg tersumbat tersekat kat kerongkong tak boleh keluar masuk wad seminggu

        kasot size 3!! ramai gelak2 pasal kasot akuh size 3..dowg ckp unik!!miahaha.. dulu akuh sedey gak la bab susah nk dapat size tp bile pkir balik kan owg susah nk curi kasot akuh bab kaki dowg sume pnjang2..akuh je kemetot..miahahaa.. yelah mse akuh blaja dlu, msti ade je owg tukar kasot la, kasot ilang la tp alhamdulillah kasot akuh xpnah ilang..xde sape  pon same size ngn akuh!Miahhaa..

   sampai la akuh berusia 22 taon dan bekerja tetap jgak sush carik kasot..lau rase2 nk pkai KASOT TUMIT TINGGI mang xlah kan!!akuh paling nyampah pkai kasot tinggi..akuh nk beli kasot cam kt bwh nie!miahahhaa...
         
.
kasot supra ni mahal okey!!xmampu mak noksss...


kasot bowling naseb bek de size !!miahahah..
 tapi yang syiok lau kt kampong kasot2 ank buah akuh jd mangsa bab kaki kami lebey kurang je size!Miahahha

yang jadi mangsa selipar along (bju oren) ngn huda (bju kuning) miahahhaa
semlm nk dijadikan crite, akuh g kedai kasot nk cari selipar tp bukan men sush nk carik size..last2 dapat gak size nie..tp sedikit besar la jgaks...
nmpx comei kan kaki kuh ini!Miahahhaa
 ₳ҺșƴưưƊ∂∂∂Һһһ engt nk layan ori ke?lyn ciplak sudeh!asalkan muat ngn kaki!miahaaah..akuh beli yg murah2 je...xmau la krn nk tunjuk2 kt owg, akuh menangung hutang..miahahhaa..
so korunk ade pengalaman carik size kasot ke??ceciter2...